maandag 24 september 2018

Workshop Burlesque dansen

Ja, ik geef het toe. Ik doe aan paaldansen sinds een jaar. Als ik dit aan mensen vertel, dan krijg ik meestal rare blikken toegeworpen en heb al regelmatig de vraag gehad of dit in mijne blote is. Tuurlijk, allemaal naakt en van paaldansen komt er niet veel van want we zitten constant aan elkaar te prutsen. NEE, dit is niet in je blote. Ik zie het gewoon als turnen aan de verticale legger ipv de horizontale. Er komt zelfs tijdens de oefeningen geen muziek van de pas.

Onze juf gaf vandaag een workshop Burlesque dansen. Dit zag ik wel zitten, ook al ben ik een stijve hark. Maar vind het zo mooi om naar te kijken. En wil wel eens sensueel uit de hoek komen voor mijn man.

Het dansje zat leuk in elkaar en het zag er sensueel uit. Dus als je een danstalent bent, steek je hier zeker vanalles op om je man eens te verrassen. De echte kneepjes zoals die van Dita Von Teese kwamen hier echter niet van pas en daarvoor heb ik, denk je, een langlopende cursus voor nodig. Maar deze zijn er, google maar eens.

Spijtig genoeg heb ik niet heel de les kunnen meevolgen omdat ik op weg moest naar mijn volgende activiteit, waarover je binnenkort meer leest.

Een workshop Burlesque dansen om je man te verrassen? Waarschijnlijk wel als je de pasjes kan onthouden en goed kan dansen. Maar denk dat je hem toch meer kan verrassen met een workshop striptease. 😀



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

To swing or not to swing

' Swingen... niks voor mij' . Zo dacht ik er in het begin van onze relatie over. Ik wou hem enkel voor mij alleen hebben en ik moest...