donderdag 15 november 2018

To swing or not to swing

'Swingen... niks voor mij'. Zo dacht ik er in het begin van onze relatie over. Ik wou hem enkel voor mij alleen hebben en ik moest hem ook niet zien met een andere vrouw. Mijn jaloezie staak direct de kop op.

Nu zijn we ondertussen 12 jaar verder. Zijn er kindjes op de wereld gekomen en zijn we al door verschillende dalletjes gegaan. Sinds het laatste jaar zijn mijn man en ik meer naar elkaar toegegroeid omdat we meer met elkaar praten en aan onze relatie werken. Ook wilden we het wat spannender maken. Daarom de uitjes die ook eerder besproken werden op deze blog.

Swingen is toch wel een beetje je partner loslaten en vertrouwen. Vertrouwen dat hij een fijne tijd heeft maar toch weer naar jou terug komt. Dit maakte het voor mij in het begin beangstigend (ging hij wel terug komen, ging hij het niet beter vinden bij die andere vrouw?). Maar ik denk dat mijn man en ik nu toch wel genoeg naar elkaar zijn gegroeid om hier nog schrik voor te hebben. We zijn ook realistischer, volwassener geworden in onze houding hierin.

Toegegeven, het geeft je wel een emotionele boost. Je voelt je zelfzekerder. Ondanks je met complexen over jezelf rondloopt, zijn er toch nog mannen die vinden dat je wel de moeite waard bent.
Het enige wat ik me afvraag, is of dit niet verslavend kan werken? Ga ik dit meer en meer nodig hebben om mijn zelfbeeld op te krikken? Ik denk dat nuchterheid hier aan te raden is en het dus niet iets is voor elke week.
Een voordeel is dan weer dat omdat je je beter in je vel voelt, je meer liefde aan je eigen man kan geven. Je kan pas van iemand houden als je van jezelf houdt...

Genoeg inleiding... we hadden afgesproken in een privésauna. Waar kan je anders afspreken als je alle twee de koppels met kinderen zit, een hotelletje leek ons minder gezellig? We hadden het andere koppel ontmoet op het EWS-feest van een maand eerder. Het was een jong, naturel koppel die helemaal niet pusherig overkwamen maar gewoon wilde genieten, zonder meer. En dit kwam goed uit voor mij want ik vind het immers niet zo fijn als de man een player is.

Eerst hebben we toch wel lang zitten te babbelen over onze ervaringen en bevindingen in kinky wonderland. Ik ben helemaal niet zo ondernemend bij een vreemde man en wacht meestal af wat de man doet. Maar de andere vrouw was wel wat ondernemender en was blijkbaar mijn man onder water aan het aftasten (we zaten ondertussen in de jacuzzi). Na nog een sauna'tje stonden mijn man en zij daar opeens te kussen. Toen sloeg wel even de paniek toe bij mij en heb ik, denk ik, botweg tegen de man gezegd dat hij maar het initiatief moest nemen. Ik moet toch wel zeggen, als je 12 jaar altijd met dezelfde man kust, voelt een tongkus van een andere man toch wel raar aan 😊.

Hij was echter een gentleman en heeft eerst, voor zover ik mij kan herinneren, gevraagd of ik liever clitorale stimulatie had of vingeren, nadat hij vlijtig en nauwgezet begon. Hij was toch wel een teaser, zo kussen en dan terug trekken, zodat je verlangend bleef liggen of zo met zijn vingers eens langs je clit strijken terwijl je brandde naar meer. Maar... hij was wel de condooms vergeten in de auto, dus die moest hij nog vlug even gaan halen. De sex was beestig, lang en intens. Hij kon er wel wat van. Ik heb ervan genoten, hopelijk hij ook.

Omdat je toch als een koppel samen swingt, heb ik regelmatig gekeken of mijn man het goed stelde. Verandering van spijs doet eten, dus toen mijn man en ik thuis waren, hebben we nog van elkaar genoten. Ik heb het hier al eerder geschreven maar zo swingen geeft je een boost van zelfvertrouwen waardoor je intenser van je eigen partner kan genieten.

Ik weet nog altijd niet wat ik ervan moet denken. Het voelde de dagen erna een beetje aan alsof ik een te duur paar schoenen had gekocht, en dus schuldgevoelens had (of komt dit nog door mijn conservatieve opvoeding?), maar langs de andere kant was het wel enorm bevrijdend en bevredigend. Dus, mijn man zal wel zot worden, maar de ene dag zeg ik dat het toch niet mijn ding was, terwijl ik nu weer denk 'Waarom niet? We leven maar één keer'...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

To swing or not to swing

' Swingen... niks voor mij' . Zo dacht ik er in het begin van onze relatie over. Ik wou hem enkel voor mij alleen hebben en ik moest...