donderdag 9 augustus 2018

Tips voor de beginnende domina

Uren en uren zoeken op internet naar goede tips.... Gelukkig heb ik een man die kan toveren met internet en die ook nog eens gewillig zoekt als ik hem opdraag tips te zoeken voor zijn beginnende domina. Hij wilt dan ook heel graag dat ik hierin groei.
Misschien moet ik eerst vertellen hoe wij hiertoe zijn gekomen? Mijn man had de fantasie om gedomineerd te worden, om geëdged te worden en dan met een ongeblust verlangen de dag verder te zetten, of juist beloond te worden voor zijn goede daden. En hij wil hierbij mij ook genot schenken.

Ik wist in eerste instantie niet goed wat ik met deze fantasie moest aanvangen. In het dagelijkse leven ben ik helemaal niet dominant, maar eerder een meegaand type. Toch wou ik dit wel eens proberen, vooral omdat ik hem dit plezier wou gunnen.

Onze eerste pogingen voelden aan als een geforceerd toneeltje, waarbij ik moeilijk mijn lach kon inhouden. Maar hoe meer we spelen hoe meer ik voel dat ik hierin groei. Bovendien geeft het me zelfvertrouwen, geraak ik er mijn stress bij kwijt en geeft het me alles wat ik niet heb in het dagelijkse leven. Ik voel er zelf ook weinig voor me te onderwerpen aan iemand anders, dus lijkt me de rol van domina me eerder weggelegd dan die van slavin. Maar zeg nooit nooit.

Ikzelf en mijn man vinden vooral het psychologische aspect van sm belangrijk. Iedereen kan zijn/haar partner spanken of hem/haar vastbinden aan bed. En we voelen niet echt iets voor verkleedspelletjes. Iemand echter zo ver brengen dat hij/zij zich volledig onderwerpt aan jou en dit zowel op lichamelijk als geestelijk vlak, is een stuk moeilijker.

Op internet circuleren vooral vulgariserende artikels, maar ik bleef hier toch wel wat op mijn honger zitten. Deze artikels legden vooral de nadruk op het lichamelijk en zijn weinig onderbouwd. Totdat mijn man me volgende link doorstuurde. Een ellenlange blog waarbij de post 'Vernedering: het geestelijke aspect in SM' mijn aandacht trok, vooral volgende zin 'Het geestelijke startpunt voor ieder sm-spel is dus dat je slaaf beseft dat het om jou gaat, dat jij als meesteres het stralende middelpunt bent, en niet omgekeerd!'.

Volgende tips leken mij wel interessant om eens te proberen:

  • Wanneer je slaaf enkel uit is op eigen genot, pas dan strafmaatregelen toe. Geef een waarschuwing, pas een correctie toe en stop eventueel het spel (het beste moment wanneer de slaaf op zijn geilst is).
  • Wanneer je echter uiterst tevreden bent over je slaaf, draag je hem op voor jou klaar te komen. Als geschenk voor jou. Laat hem zeggen dat hij voor jou klaarkomt
  • Jullie kunnen verschillende rolspellen spelen zoals gouvernantespel, doktersspel, ...
  • Probeer bewust onaangenaam te zijn en pas maar wat toneeltechnieken toe: zeg verveeld dat hij iets moet doen en dan roep je duizendmaal overdreven dat hij dat MOET doen.
  • Speel met de angst van je slaaf. Kom dreigend over: bind hem vast  en laat hem in spanning wachten. Kondig dan aan dat je hem gaat straffen. Sla hem dan nog niet direct met de zweep maar streel hem ermee, of plaag hem wat meer en zeg dat je iets anders gaat doen omdat hij je verveelt.
  • Doe eens wat verboden is of doorbreek taboes zoals sex op openbare plaatsen
  • Speel eens met verlatingsangst, negeer hem of speel met zijn jaloezie of faalangst
  • Plaag men op alle mogelijke manieren (aantrekken om af te stoten of afstoten om aan te trekken) want zoals aangegeven wordt op de blog 'uitstel vergroot het verlangen'
  • Een juiste disciplinering kan pas slagen als de onderdanige instabiel en murw is gemaakt (door slaan, angst, plagerijen) en zèlf naar disciplering gaat verlangen. Er zijn twee vormen van disciplinering: de UP (waar je warm, moederlijk bent en zorg geeft) en de DOWN (hard, koud en egoïstisch).
Ik raad je zeker aan deze blog eens door te nemen, je steekt er vanalles op dat ik hier onmogelijk allemaal krijg opgesomd. Zo is er ook nog deze post maar de andere vond ik meer zinnenprikkelend.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

To swing or not to swing

' Swingen... niks voor mij' . Zo dacht ik er in het begin van onze relatie over. Ik wou hem enkel voor mij alleen hebben en ik moest...