donderdag 2 augustus 2018

Parenclub Eroxx

De Eroxx... is een samentrekking van erotiek en sex of nox???

Erotiek zn, 'verschijnselen en gevoelens van de zinnelijke liefde'
Seks (de; m), seksuele gemeenschap: seks hebben met iemand.
Nox (zn, m), nacht -> Latijn

Na ons eerste uitstapje naar de Bornedries in Sint-Truiden, leek de parenclub Eroxx in Balen ons wel geschikt. Ook omdat ze op hun website aangeven dat alles mag en niets moet. We hadden op voorhand hun website bekeken en er was een thema-avond, maar die zijn er bijna altijd. Toch lees je best wat die thema-avond inhoudt. Toen wij gingen was het MILF-avond...

In de kleedkamer was het voor mij al grote ogen opzetten toen een man in een latex (duik)pak binnenkwam. Het was die avond direct in lingerie, waardoor ik even alle schroom opzij moest zetten.

Weeral kunnen we het buffet niet beoordelen omdat we er geen gebruik van hebben gemaakt, maar het was minder uitgebreid dan in de Bornedries. Ook maakten minder mensen hiervan gebruik van. Het interieur was hip en modern.

In de discotheek was er wel veel swung. Er werd gedanst en de meeste mensen droegen hierbij uitdagende kledij (of geen). Zo spotten we een gladiator, een Schot (ik veronderstel dat die in dit soort etablissement zeker geen onderbroek aan had), enkele vrouwen in monokini en zelfs een naakte man die later ook in een kooi werd opgesloten. Vrouwen stonden te drummen om aan de danspaal te mogen dansen. Het zag er voor mij allemaal wat meer hardcore uit dan de Bornedries.

De leeftijd varieerde hier tussen de 20 en 60 jaar, waarbij de gemiddelde leeftijd ongeveer 40 jaar was. We waren dus niet meer 'het jonge koppel' in de zaak zoals in de Bornedries. We werden aangesproken door een leuk koppel van onze leeftijd, die juist wel vonden dat de gemiddelde leeftijd hier hoog was. Zij gingen regelmatig naar een andere parenclub in Schoten waarover Lina nog wel eens zal posten.

Samen met dat andere koppel hebben we de speelruimte verkend. Deze was kleiner dan die van de Bornedries en ook minder privé-vertrekjes. Dus geen pleziertje voor ons die avond. Het zal wel aan het feit liggen dat het die avond MILF-avond was maar rond de enkele koppels die aan het vrijen waren stonden telkens een tiental mannen geil toe te kijken.

Prison Rouge in de Eroxx
Tijdens het bezoek aan de speelruimte voelde ik enkele handen over mijn billen glijden en werden me meerdere blikken toegeworpen. Voor mij was dan ook de samenvatting van de avond: Eroxx, meer sex dan romantiek, maar stiekem vond ik het wel eens leuk ook dit deeltje van Kinky Wonderland te mogen bezoeken.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

To swing or not to swing

' Swingen... niks voor mij' . Zo dacht ik er in het begin van onze relatie over. Ik wou hem enkel voor mij alleen hebben en ik moest...