donderdag 26 juli 2018

Lina


Moeders … het is een ras apart. Het zijn eigenlijk gewoon meisjes. Doorgroeid in een vrouw. Met net iets meer verantwoordelijkheden. Met net iets meer ervaring. Levenswijsheid. Maar ook met net iets meer zorgjes. Maar het blijven gewoon diezelfde meisjes van toen. Alsof ze 16 jaar waren maar met een vorm van zelfzekerheid en duidelijke visie van wat ze willen en niet willen. Dezelfde vurige wensen, dezelfde laaiende passie, dezelfde nood aan avontuur, uitdagingen en verrassingen. Meisjes met die drang naar ontdekking, van zichzelf en van anderen, maar dan net een dimensie hoger (of dieper). Moeders zijn gewoon meisjes, vaak een beetje ondergestoft, uitgeblust, vastgeroest in hun mama-rol.

Ook ik ben een mama van twee kindjes. Ik ben een vrouw, maar vooral een speels meisje op zoek naar een evenwicht. Een evenwicht tussen mama-zijn en vrouw zijn, sensueel zijn, passioneel. Al sinds mijn jeugd heb ik alles wat met erotiek en sensualiteit te maken heeft uitermate boeiend gevonden. In elke fase van mijn vrouw-zijn nam dit andere vormen aan. Als jonge tiener was dat speels ontdekken van wat het andere geslacht te bieden heeft. Beetje voelen, beetje spelen, heel speels allemaal. Toen al besefte ik, intuïtief, dat seks en erotiek iets speels was. Wat evolueerde naar serieuzere relaties. Allemaal heel conventioneel. Begin de 20 voelde ik dat ik andere dimensies wou aanboren. Sensualiteit was voor mij ruim, heel ruim en dus niet louter gericht op het andere geslacht. Ik heb jaren geëxperimenteerd, zachtjes aan, met andere meisjes. Heerlijk! En zo evolueerde ik verder. Met ups-and-downs. Zonder echt veel na te denken over het traject dat ik aflegde. Zo kwam ik ook relaties tegen waar seksualiteit een trauma werd. Ik werd weer ‘genezen’ in een volgende relatie. Om uiteindelijk mama te worden …

Daar werd mijn sensualiteit en mijn drang naar erotiek in de kiem gesmoord. Het is een verhaal apart. Maar weg was de vlam. En legde me erbij neer. Jaren later, juiste moment, juiste plaats, juiste man, bood sensualiteit zich terug aan. Maal 100. Nog nooit tevoren heb ik me zo erotisch gevoeld. The sky is the limit. Ik ben nog steeds een moeder. Maar ik ben weer vrouw. Opgefrist. Nieuwsgierig. Ja decadent. Lush. Gulzig naar wat de donkere wereld van de erotiek mij te bieden heeft.

Ik neem jullie graag mee in mijn avonturen als lush mama in Kinky Wonderland. Mijn zoektocht naar meer sensualiteit in mijn leven. Erotiek. Hoe combineer ik het moederschap en mijn minnares-schap? Good housewive in de dag. Steamy lady na de uurtjes.

Oh ja, ik ben 42 jaar en mijn naam is .. laat ons zeggen … Lina.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

To swing or not to swing

' Swingen... niks voor mij' . Zo dacht ik er in het begin van onze relatie over. Ik wou hem enkel voor mij alleen hebben en ik moest...