maandag 30 juli 2018

Parenclub Bornedries

Ons eerste uitje naar een parenclub was naar de Bornedries in Sint-Truiden. Deze club krijgt goede recensies op verschillende forums. Op hun website staat bij de FAQ's duidelijk vermeld dat niets moet, maar alles mag. Dus als je geen zin hebt om te swingen maar gewoon eens wilt piepen in Kinky Wonderland dan is dit wel een goede startbasis.

De eerste kopzorgen waren al 'Wat aan te doen?' en 'Zal de babysit iets doorhebben?'. Je hebt in deze clubs altijd een kleedkamer met lockers waar je alles kan achterlaten. Je kan dus gerust in je jeans thuis vertrekken en ginder iets sexier aandoen (de clubs vragen wel dat je 'deftig' gekleed bent bij het binnenkomen, om slordige types te kunnen weren, dus komt niet toe in je werkoverall ; ). Check best op hun website wat de dresscode van die avond is. Toen wij gingen, was aan het buffet en in de discoruimte sexy kleding toegestaan. In de speelruimtes werd lingerie gevraagd. Een pak van mijn hart want had wel wat faalangst 😂.

Het buffet was verzorgd, maar wij hadden eigenlijk al gegeten dus een echte beoordeling kunnen we niet geven. Het interieur van de eetruimte vonden we wat teleurstellend: het was een gerenoveerde hoeve met zware houten balken. Niet echt 'hip & loungy' zoals we verwacht hadden...

Welk publiek vind je hier terug? Die avond varieerde de leeftijd tussen de 30-70 jaar, met het merendeel ouder van 45 jaar. Wij waren als einde dertigers dus bij de jongsten... Er komen ook Franstaligen en Nederlanders naar deze club, gezien de ligging.
Blijkbaar spreken koppels af via swingersites zoals b4dating om hier te swingen. Er hangt een bord waarop staat welke koppels al aanwezig zijn.

Achter het buffet ligt een discoruimte. Ik vond de muziek wel wat luid. Er wordt wel gedanst maar de meeste mensen staan toch gewoon te praten met elkaar. Er staat een danspaal en een soort danskooi. Achterin is de lounge, met zeteltjes. Het ging er heel gemoedelijk aan toe aan.

De speelruimte is redelijk groot, met allemaal verschillende kamertjes. Kamertjes met bedden of kamertjes met o.a. een speciale gynaecologenstoel en zelfs een zwembad. Op centrale plaatsen liggen handdoeken, maar neem er maar een paar mee want ze zijn niet supergroot van formaat. Ook vind je condooms en tissues terug in de kamers.

                              
Omdat wij vooral voor het voyeuristisch en exhibitionistisch aspect kwamen, hebben wij gebruikt gemaakt van een kamertje met een raampje met gordijn. Wel leuk dat er ook zo kamertjes zijn voor koppels die op hun zelf willen zijn, dit heb je niet in elke club. Het deurtje mooi op slot, het gordijntje discreet een beetje open. Geassisteerd door het gekreun van een vrouw, in het naastgelegen kamertje, die met regelmaat gespanked werd, hebben mijn man en ik hartstochtelijk van elkaar genoten. Hihi, het werkt wel erotiserend, zo begluurd worden terwijl je sex hebt met je partner. Dus alle schroom opzij en gewoon doen! Hilarisch vonden we het toen een koppel zei 'oh, dat is dat jong koppel dat hier bezig is' of toen mijn man een kushandje kreeg toegeworpen van een vrouw van middelbare leeftijd.

Ik vond dat alles hier nog heel netjes aan toe ging. We hadden schrik dat je als vrouw hier constant betast werd. Maar eigenlijk heeft maar één iemand in mijn poep geknepen (door toch wel een knappe man).

De Bornedries is dus een goede uitvalbasis om eens op stap te gaan in Kinky Wonderland. Vanuit hier zullen we verder op verkenning gaan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

To swing or not to swing

' Swingen... niks voor mij' . Zo dacht ik er in het begin van onze relatie over. Ik wou hem enkel voor mij alleen hebben en ik moest...