donderdag 26 juli 2018

Dagny

Zoekend... Zoekend, het ene moment naar geluk,  naar genot,  het andere moment naar niets zoekend,  gewoon even berusten in mijn rol als moeder, vrouw, werkend mens, meegesleurd door de stroming van het leven.

Om die maalstroom te ontvluchten probeer ik andere paden te bewandelen zoals deze in Kinky Wonderland. Voor mij is deze uitstap geen evidentie,  ik voel me geen sexbom. Maar wie niet in magie gelooft, zal nooit magie kennen.

Het is soms nodig om je leven om te gooien om verder te kunnen komen, hoger te kunnen grijpen,  dichter bij het geluk te kunnen komen en daarom dat ik samen met Lina deze blog heb opgestart.  Ook om aan andere vrouwen te tonen, die zich niet sexy voelen, die twijfelen aan zichzelf, die vastzitten,  dat er wel een andere weg is. Begin klein, koop eens sexy lingerie. Loop er eens een dag mee rond zonder dat iemand het weet, kijk naar jezelf en zeg dat je mooi en sexy bent. 'Het geheel is meer dan de som der delen' zei Aristoteles en gelijk had hij: er zijn best wel mooie dingen aan jou, die jou uniek maken.  Als je dit beseft, zet je een stapje verder. Verleid je man en doe gekke dingen samen. Dingen die wij hier aanhalen.

Ik droom ervan een sterke vrouw te zijn, die de wereld helpt te veranderen en waarvoor alle mannen vallen als vliegen,  zoals Dagny Taggart uit het boek Atlas Shrugged van Ayn Rand. Noem me dus maar ... Dagny



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

To swing or not to swing

' Swingen... niks voor mij' . Zo dacht ik er in het begin van onze relatie over. Ik wou hem enkel voor mij alleen hebben en ik moest...