vrijdag 27 juli 2018

Paaldansclub 't Hazepad

Just pole it!

Ach, even alle vooroordelen laten varen en trek er eens op uit naar de paaldansclub 't Hazepad in Grobbendonk. Vanaf de straatkant ziet het er een beetje groezelig uit maar vanbinnen is het nog wel dik ok. 
De consumpties zijn voor dit soort etablissement nog goedkoop.

Rond de toog hangen er een vijftal meisjes, die de eenzame harten de tijd van hun leven bezorgen. De meeste meisjes zijn buitenlandse, die aangeven dat ze hier hun passie, dansen, beoefenen (laten we hopen dat dit ook echt zo is). 
Rond middernacht geven de meisjes dan elk om de beurt een dansvoorstelling. Er is zeker ambiance in de keet. Het is paaldansen zoals je in de films ziet: ritmisch en sensueel rond de paal dansen maar verwacht geen acrobatische toeren. Er wordt al dansend naar de apotheose toegewerkt namelijk de striptease (waarbij het broekje nog zedig wordt aangehouden). Vervolgens gaat het meisje rond waarbij je, weer zoals in de films, bankbiljetten achter haar slipje kan steken. De mannen krijgen dan een lapdance (pas op, zorg ervoor dat hun ogen er niet uit rollen of hun tong op de grond komt te liggen). Sommige meisjes bieden ook een lapdance aan bij het vrouwelijk publiek.
Eentje was zo lief om mijn hand in mijn partner zijn hand te leggen en ons veel liefde toe te wensen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

To swing or not to swing

' Swingen... niks voor mij' . Zo dacht ik er in het begin van onze relatie over. Ik wou hem enkel voor mij alleen hebben en ik moest...