donderdag 23 augustus 2018

Je libido verhogen door acupunctuur



Acupunctuurnaalden .. kan ook sensueel zijn

Jullie kennen ons nog niet zo heel goed, maar Dagny en ik gaan heel bewust om met ons lichaam, onze gezondheid, met veel respect voor wat de natuur ons brengt. We zijn redelijk naar de groene kant, zoals ze dat al es zeggen. Ik denk twee keer na over klassieke geneeskunde en wat dat allemaal doet met een mens zijn lichaam. Soms eerder ziek maken dan genezen. En ja dat impliceert dat ik veel bezig ben met alternatievere manieren van mijn lichaam gezond te houden. Acupunctuur is daar één van. Ooit begonnen met acupunctuur om mijn zwangerschap te ondersteunen, maar al laten prikken voor zoveel redenen. Mijn libido is er eentje van.

Ik heb sinds twee jaar een Mirena-spiraal en eerlijk gezegd die doet goed zijn best. Ik ben niet meer vruchtbaar. Maar mijn lichaam neemt dit nogal letterlijk op. Het wil geen zaad ontvangen precies, want hoe langer die spiraal in mij zit, hoe meer mijn lichaam zich erbij neerlegt dat ik niet meer zwanger wil worden, en zal er dus alles aan doen om dit ook niet te worden. Ik voelde me gevoellozer worden. Is sterk uitgedrukt, maar goed ik weet hoe alles voelde voor de spiraal en na de spiraal. En ja het voelde aan alsof mijn systeem stilaan stilviel. Mijn orgasmes moest ik echt van heel ver en diep halen. Soms vond ik ze niet meer. Alsof die zone minder gevoel had. Ook mijn steeds zo gevoelige, en dankbare borsten wilden het niet meer voelen. Grote paniek. Want hier heb ik geen zin in. Ofwel de spiraal eruit ofwel moet er terug gevoel komen.

Mijn acupuncturiste legde me uit dat dit heel normaal is dat de hormonale spiraal er voor zorgt dat mijn bloed stopt met stromen. Het legt letterlijk en figuurlijk een blokkade op om niet meer vruchtbaar te zijn. Bloedstroom is dus niet meer van belang zogezegd. Maar zonder bloed in mijn erogene ook geen zalige sensaties. Ja dat hangt samen. Ik ben heel gevoelig aan hormonen, weet ik van mijn verleden. Niet iedereen heeft er zo fel last van. Soit, ze zou me kunnen helpen door mijn bloed weer te laten stromen op basis van acupunctuur en twee potjes Chinese kruiden om mijn blokkades op te heffen.

Al meer dan 2000 jaar behandelt acupunctuur en Chinese kruiden seksuele disfunctie (sterk woord). Meerdere studies hebben aangetoond dat wanneer acupunctuurnaalden op specifieke belangrijke plaatsen van het lichaam worden geplaatst, er processen worden in gang gezet zoals hormoonafgifte, zenuwstelselregulering en verhoogde vasculaire bloedstroom. Volgens de Chinese geneeskunde is een verlaagd libido een dysfunctie van de Qi, gelinkt aan de nieren en het hart.

Naast het stimuleren en reguleren van het fysieke lichaam heeft acupunctuur ook een diepgaand kalmerend effect op de mentale en emotionele toestanden, dus het verbeteren van het gevoel van welzijn en seksueel verlangen. Wat jij over jezelf denkt, vooral als het van toepassing is op je lichaam, speelt een grote rol in je seksleven. Veel mensen saboteren hun seksuele plezier met angst en zelf kritiek. Ze zijn zo gefocust op wat zij zien als hun tekortkomingen, dat ze zichzelf terug houden en niet in staat zijn om zich zelf te laten gaan en gewoon te genieten. Vanuit een acupunctuur perspectief gezien, als emotionele energie op deze manier geblokkeerd wordt, dan raakt de energie van het lichaam ook geblokkeerd. Dit kan het lastig maken om een orgasme te krijgen. Acupuncturisten gebruiken daarom naalden om stagnatie op te heffen en zo voor een betere doorstroming in de seksorganen te zorgen.
Acupunctuur laat je bloed en energie weer stromen


Acupunctuur kan helpen om je libido te verhogen. De naalden zorgen ervoor dat er meer bloed en energie naar de schaamstreek kan stromen, waardoor de opwinding toeneemt. In acupunctuur termen wordt seksueel verlangen verbeterd door de Yang energie te vergroten. Yang is hitte, de stofwisseling, de voorwaartse beweging van het lichaam. Het is de vonk die de geslachtsdrift ontbrandt.

Ik had na één bezoek, en dus tien gaatjes meer, duidelijk resultaat na een week tijd. Mijn bloed stroomde letterlijk weer. Mijn orgasmes waren heftiger dan daarvoor en mijn tepelgevoelig was terug (thank God). En ja, mijn stilgevallen menstruaties kwamen terug beetje op gang. Dus letterlijk stroomde het bloed weer. Maar dat heb ik graag voor over. Ik had nog een tweede consult, en zei haar: “Weet niet wat je gedaan hebt vorige keer, maar doe het opnieuw!” Nu is het gewoon beetje onderhouden. Als ik voel dat ik weer meer numb wordt, ga ik onmiddellijk terug.

Niet alleen het vrouwelijk libido heeft baat bij acupunctuur maar ook zaken zoals de kwaliteit van zaad, erectiestoornissen, prostaat, menopauze, hormonale disbalans, vaginale droogheid, enzo.

Laat je prikken!

In his ass


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

To swing or not to swing

' Swingen... niks voor mij' . Zo dacht ik er in het begin van onze relatie over. Ik wou hem enkel voor mij alleen hebben en ik moest...