maandag 12 november 2018

Cuckqueen-fantasie

Ook al zijn er al veel stapjes gezet in Kinky Wonderland, toch blijft er zeer grote frictie tussen fantasie en werkelijkheid. Omwille van verschillende redenen, die we nu even ter zijde laten. Maar niks belet ons om onze fantasie volop uit te diepen. Mentaal kan zowel ik als Mr. KB daar erg in op gaan. We beleven het ook echt, ook al is het niet echt. We schrijven dan ook geregeld een verhaaltje naar elkaar, als uiting van onze wensen, verlangens, ook al staan ze ver van de realiteit.

Graag delen we er eentje over cuckolding. Een onderwerp dat nog uitgebreid aan bod zal komen in deze blog.

Even een korte schets wat cuckolding is. 

Cuckolding is een term uit de wereld van het sadomachosisme, die is komen overwaaien uit de Verenigde Staten. Het woord wordt gebruikt voor een spel, voor velen ook een levenswijze, waarin van een (echt)paar de vrouw allerlei seksuele vrijheden heeft, die de man niet heeft. De man in een cuckolding-relatie weet dat zijn vrouw seksuele relaties onderhoudt met andere mannen en keurt dit goed. Sterker nog, de echtgenoot wordt seksueel opgewonden van het feit dat zijn vrouw het bed deelt met andere mannen. In het algemeen is de vrouw in zo'n relatie dominant aan haar partner. Een variante is cuckqueening, waarbij de vrouw onderdanig is en de man erotiek beleeft met een andere vrouw.



Op één of andere manier vind ik het steeds opwindender -in mijn fantasie- om Mr.KB te zien met een andere vrouw. Graag deel ik een verhaaltje met jullie.

Ik zag plots een beeld van mezelf aan het kruis gebonden. Naakt. Hij die me eraan gebonden had waarschijnlijk in alle zorgvuldigheid. Ik zie ook hem en een speelmeisje. Hij beetje dominanter dan zij, zonder echt 'dom' te zijn. Ze staan beiden recht en flikflooien wat met elkaar.
Naast mij, voor mij .. kusjes, ze voelen elkaar. Wiebelen. Draaien. Duwen zich tegen elkaar. Zijn elkaar helemaal aan het opvrijen. Borstjes worden betrokken, ze neemt zijn lid regelmatig vast en speelt ermee. Hij voelt ook haar spleetje, haar natte geiligheid.
Hij maakt voortdurend oogcontact met mij. Hij speelt met zijn ogen met mij.
Hij duwt haar met haar rug tegen mij aan, alsof hij ze tegen de muur zou duwen. Mijn borsten priemen in haar rug.
Mr. KB en het meisje zetten hun spel verder, tegen mij. Ik voel haar. Ik zie hem. Ik zie hem genieten. Maar ik kan er niet aan. Ik kan alleen maar toezien. Beetje huid voelen Ik ruik hen. Ik ruik de sex. Hij kust haar hevig in haar hals. Hij kust ter afwisseling mij op de mond. Hartstochtelijk. Op een manier dat hij met haar niet kust. Ze wordt gesandwiched tussen hem en mij.
Ze speelt ondertussen met zijn lid. Hij kreunt. Hij schuurt tegen haar aan. Zijn druk voel ik ook doorheen haar lichaam. Haar billen die tegen me aandrukken.
Ze gooit haar hoofd opzij zodat ik ruimte heb om haar ook te kussen in haar nek. Bijt haar in haar oor.
Hij stopt zijn vingers in haar. Hij sopt haar. Luid. Ik kan het horen.
Hij duwt haar benen verder open. En hij haalt zijn vingers uit haar en stopt ze in mij. Ook hier sopt hij luid. We zijn beide goed nat.
En zo wisselt hij af tussen mij en haar. Onze sappen vermengen zich met elkaar.
Ik word wild van jaloezie. Maar kan alleen maar lijdzaam toezien en ondergaan
Hij draait haar om zodat ze met haar borsten tegen de mijne komt te staan. Hij kust haar gretig in haar hals. Trekt aan haar haren en kijkt me indringend aan.
Terwijl hij naar me kijkt gaat hij in haar. Hij duwt zich helemaal in haar nat plekje. Hij blijft me aankijken. Zij kreunt van genot. Hij ook.
Hij stoot onregelmatig maar hard zodat ik elke stoot voel tegen mij
Hij kust haar af en toe. En hij stopt af en toe om mij heel intens te zoenen.
Maar hij gaat door.. en hij gaat door met stoten. Ik zie hen genieten. Ik word zot.
En vlak voor hij komt duwt hij haar weg en spuit hij zijn zaad op mij, mijn buik en borsten. Hij kust me lief en fluistert dat hij van me houdt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

To swing or not to swing

' Swingen... niks voor mij' . Zo dacht ik er in het begin van onze relatie over. Ik wou hem enkel voor mij alleen hebben en ik moest...